  • 1. Data: 2003-11-12 08:38:22
    Temat: art. 77 KW
    Od: "Mariusz Troscianczyk" <t...@x...wp.pl>

    Czy ktoś ma jakieś komentarz lub inne materiały pozwalające mi zrozumieć ten
    art.

    Poszukuje jeszcze innych przepisów prawa dot. zastosowania psa jako
    narzędzie pozbawienia życia lub utraty zdrowia.

  • 2. Data: 2003-11-12 14:39:15
    Temat: Re: art. 77 KW
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Mariusz Troscianczyk" <t...@x...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:bosrk0$4qp$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    >
    > Poszukuje jeszcze innych przepisów prawa dot. zastosowania psa jako
    > narzędzie pozbawienia życia lub utraty zdrowia.

    A wiesz co to jest biblioteka? Taki budynek w ktorym maja pelno takich
    wiekszych i mniejszych prostopadloscianow z papieru. Nie uwierzysz ile tam
    mozna znalesc ciekawych rzeczy... polecam

  • 3. Data: 2003-11-12 15:12:49
    Od: "ZEMAT_PL" <z...@r...pl>

    Wiem i mam ochotę się tam wybrać, ale praca mi na to nie pozwala
    Pracuje od godziny 2 noc do 16 a w małych miejscowościach publikacji na ten
    temat brakuje :(

  • 4. Data: 2003-11-12 15:34:52
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "ZEMAT_PL" <z...@r...pl> napisał w wiadomości
    > Wiem i mam ochotę się tam wybrać, ale praca mi na to nie pozwala
    > Pracuje od godziny 2 noc do 16 a w małych miejscowościach publikacji na
    ten
    > temat brakuje :(

    A to przepraszam. Moja zgryzliwosc w tym wypadku byla niczym nie
    uzasadniona.
    Niestetny nie mam pod reka zadnego komentarza. A w sieci raczej go nie
    znajdziesz. moze ktorys z grupowiczow cos napisze
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-11-13 07:20:28
    Od: "ZEMAT_PL" <z...@r...pl>

    TRo co NoMAD możesz mi pomódz ???