  • 1. Data: 2003-11-12 06:33:09
    Temat: Reklamacja -towaru
    Od: "Grzegorz W." <g...@a...juni.gliwice.pl>

    Zlozylem reklamacje w sklepie praktiker odnosnie plytek ceramicznych
    (pekaja)2.11.2003.W zgloszeniu reklamacyjnym jest podany termin ogledzin
    ktory wynosi 7 dni to jest do 9.11.2003, niestety nikt do dnia dzisiejszego
    do mnie nie przyszedl zobaczyc tych kafelek, dzwonila jakas Pani w
    poniedzialek 10.11.2003 ze przjdzie ktos 13.11.2003. W zgloszeniu
    reklamacyjnym jest punkt ktory mowi czy ja zgadzam sie na przedluzenie
    terminu reklamacji podpisalem sie pod tym ze nie zgadzam sie.Wiec mam
    pytanie ze jesli ktos nie przyszedl do mnie do dnia 9.11.2003 to znaczy ze
    reklamacja zostala przyjeta czy jak to mam rozumiec.?

    Za inforamcje z gory dzieki