  • 1. Data: 2003-11-11 23:46:17
    Temat: Sądowy nakaz zapłaty - terminy ...
    Od: "Jarod" <j...@g...plSPM>

    Witam!
    w skrocie - jako podmiot gosp. zlecilem firmie windykacyjnej sciagniecie
    dlugu od firmy x, firma windykacyjna zlozyla wniosek do sadu. po paru
    miesiacach dostalem papierek ze mam zaplacic koszty sadowe (2%)- zaplacilem,
    przeslalem dowod zaplaty firmie wind., oni doslali to do sadu. po kolejnych
    paru mies. dowiedzialem sie od firmy windyk. ze sad podpisal nakaz ale musze
    poczekac az zostanie on napisany i wyslany przez sad (urzednikow) do mnie.
    Pytanie mam takie - ile czasu ma sad(urzednicy) na wypisanie takiego
    papierka i czy mozna ten proces jakos przyspieszyc ?
    Firma windyk. twierdzi ze nie maja oni ustawowo zadnych terminow i ze
    wyslala ona ponaglenie(prosbe o przyspieszenie?) do sadu w tej sprawie. Czy
    w takim wypadku mozna cos jeszcze zrobic ? jesli firma windyk. ma racje to
    moge czekac do konca swiata na taki nakaz :( ?? Prosze o porade, moze ktos z
    Was spotkal sie z taka sytuacja i zna sposob na zalatwienie sprawy ...

    Pozdrawiam i proszę o rade.
    Jarek