  • 1. Data: 2003-11-12 07:41:36
    Temat: spoldzielnia blokuje wykup mieszkania
    Od: "Slawek" <s...@p...onet.pl>

    witajcie jest sobie taka sprawa -kuzynka ma ksiazeczke mieszkaniowa na
    ktora przysluguje jej premia gwarancyjna
    niestety mieszkania wykupic nie moze ,poniewaz wg spoldzielni zablokowany
    jest wykup lokali na jej terenie do czasu zatwierdzenia jej nowego
    statutu w sadzie co jeszcze nie nastapilo,wczesniej twierdzili ,ze tez nie
    mozna bo nie bylo jakiejs tam ustawy uchwalonej przez sejm,sciemniaja cos
    czy tez nalezy im wierzyc?
    Slawek

  • 2. Data: 2003-11-12 11:21:57
    Temat: Re: spoldzielnia blokuje wykup mieszkania
    Od: "Monika" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:boso74$qts$1@korweta.task.gda.pl...
> [...]
    > mozna bo nie bylo jakiejs tam ustawy uchwalonej przez sejm,sciemniaja cos

    Witaj :)
    nie wypowiem sie od strony prawnej ale praktycznej.
    Wlasnie staram sie o wykup mieszkania. U mnie w spoldzielni rowniez wykup
    poki co jest zablokowany. Wczesniej byla inna ustawa (i problem co do
    wlasnosci gruntow i budynkow), teraz jest inna. Moja spoldzielnia obecnie
    stara sie o wprowadzenie tzw. bonifikat. Sprawa jest w sadzie. Ale papiery o
    wykup zlozylam. Mieszkanie zostalo juz wycenione przez rzeczoznawce. Teraz
    czekam na zatwierdzenie statutu i decyzje spoldzielni co do ostatecznej
    wartosci wykupywanego mieszkania. wychodzi na to, ze nie sciemniaja :)
    serdecznie pozdrawiam
    Monika

  • 3. Data: 2003-11-14 21:28:55
    Od: "Andrzej" <s...@g...pl>

    ja ach ciałem wykupić to teraz jest według ceny rynkowej mieszkam 30 lat