  • 1. Data: 2003-11-12 06:09:21
    Temat: Re: Gwarancja telefonu, a dowód zakupu
    Od: "szerszen" <w...@S...TEN.NAPIS.space.pl>

    Użytkownik "ziolko" <z...@c...com.pl> napisał w wiadomości
    news:1ddc84ba.0311111310.6b8f0f22@posting.google.com
    > Witam
    > Chce zlozyc reklamacje telefonu. Wraz z telefonem posiadam pudelko,
    > papiery, podbita i wypisana gwarancje. Czy jesli w warunkach gwarancji
    > od telefonu nie jest zaznaczone, ze potrzebny jest dowód zakupu to
    > serwis ma prawo mi nie przyjac telefonu bez takiego dowodu? Chodzi o
    > serwis ERY.

    skoro nie ma slowa o dowodzie zakupu, to nie ma prawa, niby na jakiej
    podstawie, oni nie byli sprzedawca wiec ich to nie obchodzi, maja swoj
    papier wypelniony prawidlowo i tego sie maja trzymac, a jak maja jakies ale
    to nie daj sie zbyc, kaz podac im odpowiedzni praragraf, potem kajecik
    olowek, spisz personalia i pisz wyzej (oczywiscie jesli im rura wczesniej
    nie zmieknie)