  • Data: 2011-12-21 17:10:21
    Temat: Zginęli żołnierze
    Od: sqlwiel <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    w Afganistanie. Cóż - na wojnie to się zdarza.
    W mediach najwięcej krzyku o zadośćuczynieniach, zapomogach i
    odszkodowaniach.
    A ja się zapytywam, czy dać się zabić za pieniądze nie jest istotą
    żołnierskiej profesji? Czy może ja o czymś nie wiem i nadal funkcjonuje
    branka?

    Czyż nie wystarczy prawo do emerytury po 15 latach?
    Czy ktoś im obiecywał coś więcej, gdy się zatrudniali w armii?
    Aż prosi się zacytować Cimoszewicza i Żeromskiego: "trzeba było się
    ubezpieczyć!".
    P.S. To samo dotyczy górników, marynarzy i kogo-tam-jeszcze.

    --
    Tnx. sqlwiel