    From: leon <l...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Zarzad Drog
    Date: Wed, 09 Feb 2011 16:13:17 +0100

    Witam

    Zastanawiam się jak ocenić sytuację. Potrzebuję daty wykonania oznakowania
    poziomego na konkretnym skrzyżowania w celach dowodowych. Oznakowanie
    wykonane w zeszłym roku. Złożyłem pismo w trybie informacji publicznej.
    Otrzymałem informację iż Zarząd Dróg nie posiada informacji na temat
    dokładnej daty umieszczenia znaku drogowego. Teraz mam zagwozdkę jak to
    traktować jako zwykły bałagan w papierach czy jako celowe odmówienie
    informacji publicznej.
    Kwestia czy dany znak był jest dosyć ważna bowiem na niej opiera się linia
    obrony.

    leon