  • 1. Data: 2007-01-09 19:37:20
    Temat: Azyl
    Od: "Bezdomny" <y...@t...pl>

    Jest nas sześcioro;Ja ,Mąż,czworo dzieci,10,12,18,20-lat.Wszystkie
    dzieci się uczą..! Zajmujemy mieszkanie socjalne o powieżchni
    41m/kw. Mamy zadłużenie w wys.4000 tys.zł. W miesiącu Czerwcu
    odbyła się sprawa w Sądzie o zapłaę i eksmisję.Dostałam 4-y
    mies.na zapłatę długu.Niestety nieudało mi się .Miesięczny
    dochód wynosi 1200 zł. na całą rodzinę.Budynek w którym zajmujemy
    mieszkanie jast przeznaczony do rozbiórki.Proszę mi objaśnić
    czy;-przysługują nam jeszcze jakiekolwiek prawa do przyznania z
    urzędu jakiegoś lokalu ?. Nadmieniam że mieszkamy tu 18-lat,a żeby
    otrzymać to mieszkanie musiałam wpłacić kaucję.Co z tymi
    pieniędzmi.? Od miesiąca Grudnia 2006 mam zajęcie komornicze na
    pensji(umowa zlecenie),z której potrącano mi kwotę 200 zł.na poczet
    zadłużenia.Prosz o Pomoc!!!!!!-Zrozpaczona mieszkanka Sulechowa
    k/Zielonej Góry...

  • 2. Data: 2007-01-09 21:05:48
    Temat: Re: Azyl
    Od: Zips3 <..@...>

    Bezdomny napisał(a):
> [...]
    > pensji(umowa zlecenie),z której potrącano mi kwotę 200 zł.na poczet
    > zadłużenia.Prosz o Pomoc!!!!!!-Zrozpaczona mieszkanka Sulechowa

    ..... Skoro jestes taka biedna to skąd masz flote na neo P;

  • 3. Data: 2007-01-10 14:56:50
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > ..... Skoro jestes taka biedna to skąd masz flote na neo P;

    A skoro Ty jesteś taki mądry to czemu cytujesz cały tekst? Nie wiesz, ze
    takie przewijania strasznie wkurza? Nie słyszałeś o kafejkach internetowych?
    Zapytać na liście p.s.p. jest chyba taniej, niż zgłosić się do prawnika.
    Nieprawdaż?

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"