  • 1. Data: 2005-01-19 15:46:10
    Temat: Umowa o kredyt konsumencki [praca magisterska]
    Od: "Tom(ek)" <p...@w...pl>

    Piszę pracę magisterską z prawa handlowego nt. "Umowa o kredyt
    konsumencki", ale poza podstawowym źródłem, którym jest ustawa i komentarz
    do niej [Pisuliński Jerzy- ,,Ustawa o kredycie konsumenckim- Komentarz"]
    oraz kilkoma drobiazgami nic konkrentego nie mogę znaleźć.
    Biblioteki największych uniwersytetów też nie oferują za wiele. Często zaś
    zdarza się, że jest jeden egzemplarz pozycji, która _mogłaby_być_ na temat,
    ale jest wypożyczona najprawdopodobniej przez pracownika naukowego, bo na
    długi termin (który później oczywiście przedłuży) i nie wiadomo, czy warto
    ją zamawiać w wydawnictwie.
    Pierwszy rozdział mam już w zasadzie zatwierdzony- tylko kilka kwestii
    trzeba potraktować szerzej a bez literatury to raczej trudne.

    Ktoś już dziś wywołał na grupie temat pisania pracy magisterskiej i dlatego
    mam nadzieję, że i mnie ktoś podpowie coś dot. literatury.

    Będę wdzięczny za jakieś wskazówki...

    ** pl(dot)soc(dot)prawo(at)wp(dot)pl
    ** Tom(ek)