  • Data: 2003-06-03 20:12:12
    Temat: TPSA - neostrada plus
    Od: "Bartłomiej Kasiewicz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Mam pytanie odnosnie tej uslugi. TPSA nie zezwala na udostepnianie neostrady
    poza lokalem, gdzie jest zainstalowana. Slyszalem, ze mozna napisac jakies
    podanie i po pozytywnym rozpatrzeniu mozna udostepniac internet w
    niewielkiej sieci. Jak napisac takie podanie (chodzi mi o strone techniczna
    dokumentu). Chce zeby wygladalo to profesjonalnie.
    Dzieki za wszelkie sugestie, porady.

    Pozdrawiam
    Bartlomiej Kasiewicz

    PS a moze jestem w bledzie i nie ma takiej mozliwosci...