    From: Rafał <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Strona internetowa
    Date: Sun, 30 Jan 2011 11:53:18 +0100

    Czy mając własną stronę prywatną (pracuje jako nauczyciel w szkole) mogę
    na niej zamieszczać bez żadnych konsekwencji artykuły które piszą moi
    uczniowie. Artykły te dotyczą ich zainteresowań np. Motocross, Forumuła
    1 itd. Do artykułów dołanczam informację kto go napisał (imię i nazwisko
    i adres e-mail ucznia) czasami zdjęcie ucznia a nawet film który on
    nakręcił np. jak gra na gitarze czy cos tam prezentuje. Proszę o poradę.
    Niektórzy nauczyciele z tego co zrozumiałem powiedzieli że nie mogę
    umieszczać takich artykułów na stronie prywatnej bo uczniowie chodzą do
    szkoły ble ble...

    jeszcze jedno uczniowie zgodzili sie na zamieszczenie wszystkich wyżej
    opisanych informacji..

    Rafał