  • 261. Data: 2021-04-08 13:47:19
    Temat: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 08.04.2021 o 13:02, Robert Tomasik napisał:

    > A Jan Kowalski mógłby powiadomić SANEPID?

    Złożyć może, czy będzie to skuteczne, tego nie wiem. Jednak o ile
    Kowalski działa na zasadzie "co nie jest zabronione, to jest dozwolone",
    czyli zgodnie z prawem, to policjant nie za bardzo może, bo ma działać
    nie tylko zgodnie z prawem i w granicach prawa, co oznacza, że może
    tylko tyle na ile prawo pozwala. Ponieważ informacje powziął podczas
    pełnienia służby, to złożenie jako osoba prywatna nosiłoby znamiona
    nadużycia stanowiska dla jakiś prywatnych celów, więc taki fikołek nie
    wchodzi raczej w grę, kombinuj dalej.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 262. Data: 2021-04-08 14:31:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >bo ma działać nie tylko zgodnie z prawem i w granicach prawa, co
    >oznacza, że może tylko tyle na ile prawo pozwala.

    No i jak Kowalski powiadomi, to Sanepid albo traktuje go jako swiadka,
    albo wysyla kontrole, ktora potwierdza zarzuty i wystawia mandat, lub
    nie.

    Czy moze go traktowac jako swiadka ... dobre pytanie ...

    J.

  • 263. Data: 2021-04-08 14:47:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 08.04.2021 o 02:04, Marcin Debowski pisze:

    >OK! Ale co to ma wspólnego z liczeniem wiernych? Albo zakazywaniem
    >komukolwiek wchodzenia do kościoła?

    No ale przeciez premier zabronil.
    To zatrzymajcie premiera pod zarzutem ograniczania swobod
    konstytucyjnych :-P

    J.

  • 264. Data: 2021-04-08 14:48:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 08.04.2021 o 11:11, Olin pisze:

    >Po co?

    Zeby bzdur bylo mniej.

    Tylko ... czy nie trzeba byc znawca prawa kanonicznego aby rzetelnie
    poprawic?

    J.

  • 265. Data: 2021-04-08 14:56:23
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Jak już wejdziesz do tego kościoła, to jak stwierdzisz, który z tych
    > dwóch siedzi zbyt blisko względem drugiego?

    Oba siedzą za blisko siebie, zomowcu! Myśleć wystarczy a nie kombinować, jak
    tu obejść przepisy.
    Co? ZOMO nie jest od myślenia...?

    No to masz: oba delikty

    I jeszcze trzeba proboszczu wystawić mandat, bo nie zagrzmiał z ambony, że
    siedzą za blisko!

    --
    'Tom N'

  • 266. Data: 2021-04-08 15:01:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 8 Apr 2021 13:35:46 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Maksymalny mandat karny w Polsce to 500 zł. Tysiąc, jak zbiegnie się
    > kilka wykroczeń. Reszty już mi się czytać nie chciało, bo szkoda czasu.

    Jesteś wybitnym znawcą równania Bernouliego i jego zastosowań z życiu
    codziennym, a nie potrafisz przeczytać krótkiego tekstu do końca. Szkoda,
    bo dowiedziałbyś się, że sanepid czasem może nawet więcej niż MO.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 267. Data: 2021-04-08 15:02:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 08.04.2021 o 13:14, Olin pisze:

    >Maksymalny mandat karny w Polsce to 500 zł. Tysiąc, jak zbiegnie się
    >kilka wykroczeń. Reszty już mi się czytać nie chciało, bo szkoda
    >czasu.

    Dla policjantow.
    Sanepid ma swoje przepisy i swoje limity.

    J.

  • 268. Data: 2021-04-08 15:03:12
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 8 Apr 2021 13:41:07 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Po co?

    Żebym nie powtarzał głupot, tylko samą prawdę, płynącą prosto z komendy.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 269. Data: 2021-04-08 15:10:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    W dniu 08.04.2021 o 13:00, J.F. pisze:

    >Nam, to znaczy komu? Ze mną w pokoju obecnie siedzi królik. Wlazł pod
    >kanapę i tylko ogon wystaje. Wątpię, by mu cokolwiek poza brakiem
    >paszy
    >lub wody w ogóle przeszkadzało. Mnie jak powinieneś zauważyć
    >przeszkadza. To o kim piszesz?

    A czasem jednak piszesz jak milicjant :-P. Czy tam policjant.

    >Faktycznie. Królik jest dyskryminowany, bo musi srać do kuwety.

    No nie wiem - wszak przeciez nie zabraniasz mu wejsc do toalety i
    skorzystac z muszli :-P

    Tylko muszla za wysoka ...
    -nieprzepisowa toaleta?
    -dyskryminacja krolikow ?
    -znecanie nad zwierzetami ? ... no nie, kuwete mu dales ... ale jakby
    tak tobie ktos postawil wiadro ?

    J.

  • 270. Data: 2021-04-08 15:20:13
    Od: Kviat

    > Sięgnąłeś już dna w swojej głupocie.

    Cieszę się, że w końcu dostrzegłeś dno głupoty swojej własnej argumentacji.
    Trochę to trwało, ale progres jest. Brawo.

    > Myślałem, ze choć podniesiesz
    > argument, ze z tego powodu, że ja twierdzę, że nie. To by choć było
    > zgodne z tradycją. Na taki kretynizm, jakżeś teraz wymyślił, to by chyba
    > poza Tobą nikt nie wpadł.

    Heloł! Problem w tym, że na ten kretynizm wpadłeś właśnie ty.

    Nie spodziewałem się, że nie będziesz się zgadzał ze swoimi własnymi
    argumentami, które tylko za tobą powtórzyłem. To pewnie jakaś nowa tradycja.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr