eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid] › Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie limitów epidemiologicznych [kowid]
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Straszliwe" mandaty dla proboszczów za wielokrotne przekroczenie
    limitów epidemiologicznych [kowid]
    Date: Thu, 8 Apr 2021 13:47:19 +0200
    <s4jh9o$j4v$1@gioia.aioe.org> <606d7529$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <s4kl3g$1sdt$1@gioia.aioe.org>
    <606def8e$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
    <s4m4f2$1dlv$1@gioia.aioe.org>
    <606ee2d6$0$510$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 08.04.2021 o 13:02, Robert Tomasik napisał:

    > A Jan Kowalski mógłby powiadomić SANEPID?

    Złożyć może, czy będzie to skuteczne, tego nie wiem. Jednak o ile
    Kowalski działa na zasadzie "co nie jest zabronione, to jest dozwolone",
    czyli zgodnie z prawem, to policjant nie za bardzo może, bo ma działać
    nie tylko zgodnie z prawem i w granicach prawa, co oznacza, że może
    tylko tyle na ile prawo pozwala. Ponieważ informacje powziął podczas
    pełnienia służby, to złożenie jako osoba prywatna nosiłoby znamiona
    nadużycia stanowiska dla jakiś prywatnych celów, więc taki fikołek nie
    wchodzi raczej w grę, kombinuj dalej.

    --
    http://zrzeda.pl