  • Data: 2022-11-14 15:00:24
    Temat: Re: zatrucie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 10 Nov 2022 20:23:19 +0100, Shrek wrote:
> [...]
    dstawowce-przy-dlugosza-16-uczniow-w-szpitalu-zdjeci
    a-wideo

    > Co innego gdyby kredą coś na chodniku namazały - wtedy byście
    > interweniowali i do kuratora;P

    zaraz zaraz ... ja tu widze jakies powazne niedopelnienie obowiązkow.
    Kary godne :-)

    Zaraz zaraz Robercie ... wyjasnij mi to zdanie:
    "Na miejscu są funkcjonariusze z grupy dochodzeniowo-śledczej. Trwają
    przesłuchania świadków - mówi rzeczniczka sądeckiej policji Iwona
    Grzebyk -Dulak."

    Pismaki przeklamaly, pani rzecznika powiedziała w uproszczeniu,
    czy koledzy i kolezanki rzeczywiscie zaczeli przesluchiwac swiadkow,
    nie bacząc na to, ze nie wiedza komu trzeba bedzie postawic zarzuty.

    I w koncu co sie okazalo - niedobor tlenu, za gorąco, czy inne
    przyczyny?
    Bo w niedobor tlenu to jakos tak niezbyt wierzę, upał ... 27 kwietnia?
    Zapewne co najwyzej "sredni".

    J.