  • Data: 2022-11-13 01:11:00
    Temat: Re: zatrucie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-11-12, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > W sumie nie za bardzo chce mi się z Tobą "przepychać", ale wychodzi na
    > to, ze tych dzieci nikt o tym nie uświadomił i zemdlały :-)

    > Żaden powód zemdlenia nie jest "błahy". To jednak chwilowa utrata
    > przytomności.

    Nie, no serio, nie odkrywajmy Ameryki, to dość znany fenomen i
    najpewiej związany z intensywnością rozwoju organizmu, dorastaniem,
    dojrzewaniem. Hormony, emocje, aktywne spędzanie czasu, niedojadanie lub
    przejadanie...
    https://www.tenethealth.com/healthy-living/corporate
    -content/teen-fainting-should-you-be-concerned
    https://podyplomie.pl/kardiologia/10071,omdlenia-u-m
    lodocianych-i-mlodych-doroslych

    --
    Marcin