  • Data: 2014-04-28 02:28:06
    Temat: Re: umieszczanie danych przedsiębiorcy na portalach
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-28 02:18, Andrzej Lawa pisze:
    > W dniu 27.04.2014 23:08, news pisze:

    > Biorąc pod uwagę to, że portale te nie muszą podlegać pod polską
    > jurysdykcję (nawet gdyby udało się uzasadnić, że e-mail to dana osobowa)
    > jedyną sensowną odpowiedzią są właściwe filtry.

    ale mnie nie chodzi o filtry tylko o to ze każdy może dowiedzieć sie
    gdzie mieszkam po moim adresie email, który krąży w necie właśnie za
    sprawa tych szemranych firm od gromadzenia danych.
    jakim prawem przetwarzają te dane ?! i jak skutecznie im to wybić z
    głowy ? poza tym te portale są zarejestrowane w pl.

    > Thunderbird ma uczące się heurystyczne filtry, które z czasem można
    > ładnie "wyuczyć" co jest właściwe a co nie.

    co do spamu, to nie kwestia thunderbirda, mam wykupiona usluge
    powiadomien sms dla danego konta (na hostingu) ostatnio dzien czy noc
    wpada jakis spam wlasnie dlatego ze jakis obszczymurek otwartym tekstem
    podaje moje namiary. greylisty, spf, nie sa na tyle skuteczne by
    wszystko odfiltrowac.

    > Na poziomie serwera pocztowego też można sporo zrobić - włączenie
    > kontroli według SPF, kontrola revDNS i korzystanie z mechanizmów
    > wykorzystujących serwery typu spamhaus też mogą nieźle pomóc.

    nie administruję nim

    > Am jeszcze jedno - tutaj widzę masz adres z interii... Jeśli jako firma
    > też masz taką darmową pocztę to zapewne w regulaminie/umowie masz zgodę
    > na przetwarzanie i wykorzystywanie do marketingu.

    nie w interii tylko na potrzeby usenetu.