  • Data: 2014-04-28 12:55:25
    Temat: Re: umieszczanie danych przedsiębiorcy na portalach
    Od: news <color1@{wytnij.to}interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-28 09:18, Andrzej Lawa pisze:

    > To akurat nie do mnie ;)
    >
    > Ja ustawiam filtry i jest to prostsze, szybsze i skuteczniejsze ;)

    powiadam jeszcze raz tu nie chodzi o filtry tylko o to ze:
    - firmy te zarabiaja kase bo gromadza dane przez co lokuja sie wyzej w
    rankingach wyszukiwarek, zarabiaja na wyswietlaniu reklam, itp, itd
    - firma x o unikalnej nazwie jest pozycjonowana przez np. google duzo
    nizej bo taki zumi.pl wyskakuje w wynikach jako pierwszy a po nim cala
    lista innych szemranych firm oferujacych raporty, windykacje czy wywiad
    gospodarczy
    - ktos kto w wyszukiwarce szuka informacji teleadresowych trafia na inna
    strone niz firmy x (a niby czemu ?)
    - no i na koniec, firmy te pozyskaly dane legalnie ale to ich nie
    upowaznia (nie wyrazalem ani prosby ani swojej zgody) do gromadzenia
    danych wyciagnietych automatem z ceidg czy regonu i prezentowania na
    swoich stronach

    oto np. taki kwiatek ktos sobie jako podkladke napisal:

    biznes.informacja.pl zeby mus ie wypozycjonowal portal informacja.pl