  • Data: 2014-04-28 08:02:00
    Temat: Re: umieszczanie danych przedsiębiorcy na portalach
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-04-28 02:16, Andrzej Lawa pisze:

    > Sorki, przegapiłem zmianę przepisów 2 lata temu.

    Ja przyznam szczerze też przespałem zmianę, ale nie bardzo rozumiem co
    to zmienia?
    Wystarczy spełnić parę wymogów z ustawy (podawać tylko nazwę bez imienia i
    nazwiska - był tam jakiś artykuł w ustawie o ponadprzeciętnych wysiłkach
    do ustalenia danych czy rejestrować podmiot poza RP).
    To ciekawe, że jakoś nikt nie podjął walki: wystarczy pytać skąd mają
    zgodę -
    większość przecież nie ma - wycofywać ją i się procesować (jak ktoś ma
    czas i ochotę),
    bo przecież nikt nie będzie usuwał tych danych.