  • Data: 2014-04-28 22:59:34
    Temat: Re: umieszczanie danych przedsiębiorcy na portalach
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Apr 2014, Andrzej Lawa wrote:

    > Dane firmy nie podlegają ochronie jak dane osobowe. Więcej - z mocy prawa
    > muszą być publicznie dostępne.

    Ale ważny jest CEL przetwarzania.
    Jeśli cel jest "niezwiązany", to te same dane nie są danymi
    gospodarczymi, lecz jak najbardziej "osobowymi".
    To że je możesz mieć, nie oznacza, że możesz je *przetwarzać*
    w innym celu.
    To tak jakbyś dostał "zwykłe" dane osobowe wyłącznie w jednym
    celu, a przetwarzał w innym.

    pzdr, Gotfryd