  • Data: 2014-04-28 13:42:14
    Temat: Re: umieszczanie danych przedsiębiorcy na portalach
    Od: Maciek <m...@e...info.costam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin o nicku news napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

    > Jak to nic ? Własciwie to nie chodzi o mail bo antyspam sobie radzi ale
    > ktoś bez mojej zgody, wiedzy i wbrew mojej woli przetwarza sobie dane
    > osobowe niezgodnie z przepisami giodo.
    "od 1 stycznia 2012 r. przepisy ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie
    danych osobowych dotyczą informacji identyfikujących przedsiębiorców w
    obrocie gospodarczym, o ile - dla konkretnego stanu faktycznego - będą
    stanowiły dane osobowe w rozumieniu art. 6 ustawy o ochronie danych
    osobowych. "
    Ten fragment wskazuje, że nie wszystkie dane przedsiębiorcy i nie w każdym
    przypadku są chronionymi danymi osobowymi.
    Ma to sens, bo zakładanie firmy i utajnianie danych uniemożliwi przecież
    klientom dotarcie do niej.
    A co do spamu. Jeśli na stronie www podałeś swój mail otwartym tekstem, to i
    tak podłożyłeś się spamerom.

    M.