  • Data: 2003-07-29 05:47:40
    Temat: Re: szkody w hotelu
    Od: "Maciek81" <N...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bg45o5$55s$6@inews.gazeta.pl...
    > A ja bym chciał wiedzieć, do czego to miał być artykuł. Bo jakoś mi nic
    nie
    > przychodzi do głowy. Jak rozumiem miał to być artykuł przeciwko hotelowi.
    > może mi ktoś wytłumaczy, kiedy doprowadzili oni do niekorzystnego
    > rozporządzenia mieniem albo wprowadzili w błąd kogoś.

    Nie wiem, czy to dobry artykuł na próbę wyłudzenia nienależnego
    odszkodowania. Przecież mogli się wystraszyć i zapłacić. Nie mówię, że Ci
    goście hotelowi będą od razu ich oskarżać - ale w piśmie wyjaśniającym dla
    hotelu mogliby ich przed tym ostrzec.

    > Po prostu hotel musi udowodnić, że coś zostało skradzione i tyle. W
    > postępowaniu cywilnym podstawą tego jest art. 6 kc, zaś w karnym art. 5
    > kpk. Tylko nie bardzo wiem, jak to mają zrobić, jeśli nikt nie potwierdzał
    > odebrania tych ręczników. Chyba, że jednak gość coś podpisał.

    Póki co są więc niewinni, a winę w takim przypadku udowodnić jest
    niezmiernie trudno - nawet jeśli podpisał coś przed obejrzeniem pokoju, a
    potem okazało się, że nie ma ręczników, ale ma świadków, co widzieli, że nie
    było...