  • Data: 2004-11-08 17:24:38
    Temat: Re: sprawdzanie legitymacji a bilet studencki do kina
    Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > komandosem. Muszę umieć latać i prowadzić czołg i parę innych rzeczy jak
    > "nieustraszeni" siostrzeńca Polkowskiego.

    picujesz - nawet jak jesteś komandosem, to wtedy nie pożyczysz sobie
    służbowego czołgu czy F16 - ponieważ jako komandos nie posiadasz służbowych
    pojazdów (wiem co mówię mam wujka, który jest majorem [cenzura]* beretów)
    tylko nimi umiesz powozić, ale sądzę że masz na myśli jakiś symulator lotów
    to wtedy ciężko ci będzie w realu kogoś rozwalić, musisz się nauczyć
    odróżniać gry komputerowe (tam jesteś komandosem) od rzeczywistości (tu
    jesteś ZKR (zapluty karz....)).

    * kolor jego bereta jest tajny i gdybym Ci go zdradził to musiałbym cię
    zabić