  • Data: 2009-11-30 16:06:36
    Temat: Re: ryczałtowiec a cennik
    Od: tom25 <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >    Problemem tu nie jest cennik (czy też VAT), tylko brak pokwitowania
    > za zapłatę.

    tak, oczywiście.
    Ale jak wsponiałem, sprawa i tak trafi do sądu więc chciałbym miec
    jakis argument.

    Realnie to wygląda tak:
    malowane było 6 elementów (mam na piśmie jak sie do tego przyznaje)
    średni koszt za element wynosi od 250-400 zł
    a lakiernik twierdzi że zapłaciłem mu 800 zł, co w przeliczeniu daje
    ok. 135zł za element czyli
    jest to nie realna kwota.

    Płaciłem wg.stawki 300zl za element i wydaje mi sie że powinien mieć
    jakiś "zatwierdzony cennik"
    bo z tego co wiem to nawet sprzedawca precli deklaruje po ile będzie
    je sprzedawał.