  • Data: 2022-08-12 15:00:32
    Temat: Re: ryby
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Aug 2022 13:19:46 +0200, Akarm wrote:

    > Nie.
    > Nie "może on naciskał".
    > Tylko "on zrezygnował z drugiej oczyszczalni".
    > Niedawno tutaj ktoś wspominał, że w okolicach możliwej lokalizacji były
    > działki, należące do kościoła katolickiego.
    > Czy już jaśniej?

    No widzisz - i juz masz dwie opinie "bieglych" :-)

    Przy czym ja znalazlem, ze ten kanał to jeszcze w 1999 Rada Miasta
    uchwalila.
    Moze potem byly inne pomysly, bo uchwalila drugi raz.

    przyczyny-powstania-awarii-ukladu-przesylajacego-sci
    eki-pod-wisla.html

    r-zbiorczy-odra-najwiekszy.html

    > Fachowcy podobno ostrzegali, że kanał pod rzeką to pewna katastrofa.

    A tu widzisz - 100 lat i nic?
    Solidna, niemiecka robota :-)

    J.