  • Data: 2022-08-12 01:22:55
    Temat: Re: ryby
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-08-11, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    atruta-katastrofa-ekologiczna-w-rzece-jaka-jest-przy
    czyna.html#s=BoxMMtTi

    > No nie wiem, czy plywajace g* w rzece mozna nazwac "nie ma skażenia".

    Rzepa donosi, że Niemcy wykryli kupę, tyle że rtęci. Jeśli się to
    potwierdzi, to to czaskowskie gówno to będzie wręcz upiększenie.
    Interesujace, że polskie badania nie potrafiły znaleźć przyczyny.
    Zapowiada się ciekawie.

    --
    Marcin