  • Data: 2022-08-12 08:24:50
    Temat: Re: ryby
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo rzeka jest duża i dużo w niej ryb.

    Tym bardziej widać brak prawidłowego rozpoznania i reakcji
    czy jakiegoś nawet przyzwolenia na działanie czy reakcję. Jeszcze trzy
    dni temu, kiedy
    ryby cuchnęły już mocno, to zaczepiani w tej sprawie działacze partyjni
    czy włodarze
    bagatelizowali sprawę i mówili, że wszystko jest OK a po kolejnych dwóch
    dniach pokazują się na konferencji nad rzeką i mamroczą coś o podjętych
    natychmiast krokach, ciągłym monitorowaniu i szybkiej reakcji. Nie znam
    się na tym na tyle, żeby oceniać stan zatrucia i jak do tego dochodzi,
    ale jestem w stanie ocenić zachowanie i reakcję władz na to zjawisko.
    W tym również Twoje, które zaczyna się zawsze od odwracania kota ogonem
    i wynajdywaniu wyjątków - bo w tym wypadku stwierdzenie; "Bo zdychanie
    ryb nie jest jakimś szczególnie rzadkim zjawiskiem." jest dla Ciebie
    reakcją typową
    a dla mnie jest to straszne, że taka mentalność jest u władzy.
    Zupełnie jak z tym "wzion i umar"
    Pomyśl chwilę i napisz kiedy to ostatnio ryby zdychały w rzekach w Polsce
    w takich ilościach, żeby można było zachować rządową obojętność. Mamy to
    co miesiąc, co roku czy jednak jest to nietypowe w tej skali?
    Zabrakło po prostu kogoś z jajami, żeby prawidłowo zareagować.
    Co do winnych, też się domyślam, że niewiele się uda, choć w czasie
    konferencji
    nad rzeką słyszałem z ust ministra, że platformiane samorządy pozwalają
    ścieki spuszczać do Odry.