  • Data: 2003-06-05 06:19:35
    Temat: Re: reklamacja obuwia cd
    Od: "AR" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3EDE49D9.5000707@poczta.onet.pl...

    > Trochę dziwne (szczególnie, że zajęło jej to tydzień), ale postaw się
    na
    > jej miejscu - prezentujesz stanowisko jednej strony, ona własnych
    > rzeczoznawców nie ma, więc nie może go zweryfikować, dlatego chce
    opinii
    > niezależnego rzeczoznawcy.
    > Może wniosek w sądzie polubownym, najwyżej tam powoła się
    rzeczoznawcę?

    Kamilu,
    chyba odbiegamy od tematu. Przypomnij sobie o tym, że to ja wydałam
    prawie 300 pln na buty,
    które nie nadają się do noszenia. Teraz dostaję propozycję, aby wydać
    kolejne pieniądze i nie wiem,
    czy mi się to zwróci.
    Czy wiesz może jak załatwia się formalności w sądzie polubownym
    i jaki jest czas rozpatrzenia tego typu sprawy?
    pozdrawiam,
    Edyta