  • Data: 2010-07-28 10:20:21
    Temat: Re: rachunki od TPSA po terminie
    Od: "Hades" <w...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Kotlet wołowy"

    > wydaje CI sie , przeczytaj co jest napisane na pieczatce

    Widze ze nie masz wiekszego pojecia o systemie wysylkek przesylek
    masowych (rachunki, wyciagi bankowe). Te przesyli nie sa stemplowane
    a nadruk na kopercie brzmi: Przesylka niestemplowana. Oplata pobrana -
    umowa z Pozta Polska nr itd. Taki napis jak nic wskazuje ze przesylka
    zostala nadana za posrednictwem ... firmy InPost.
    AM