  • 1. Data: 2010-07-27 09:22:31
    Temat: rachunki od TPSA po terminie
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

    Od paru miesięcy dostaję od TPSA rachunki za telefon ze znacznym
    (kilkutygodniowym) opóźnieniem i koniecznością płacenia odsetek za
    zwłokę. Wykonałem kilkadziesiąt telefonów na ichnią Sex Linię,
    wypróbowując też przesyłanie rachunku drogą internetową (obiecane 24
    godziny płyną im w jakimś innym wymiarze). Jak można sensownie i zgodnie
    z prawem ugryźć ten problem? Ratuję się ostatnio tak, że dzwonię do nich
    i każę podać kwotę do uregulowania i sam wypełniam blankiet, ale
    litości... Ja chcę dostać rachunek i go zapłacić a nie pier*olić się z
    tym przez kilkanaście godzin miesięcznie siedząc na dupie w domu i
    wysłuchując debilnej melodyjki w oczekiwaniu na połączenie z
    konsultantem... Do telepunktu mam 100km, więc też nie widzę powodu żeby
    brać urlop i tam dymać osobiście. Pomożecie? :)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-07-27 09:29:29
    Temat: Re: rachunki od TPSA po terminie
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    M1SLQ pisze:
> [...]
    > konsultantem... Do telepunktu mam 100km, więc też nie widzę powodu żeby
    > brać urlop i tam dymać osobiście. Pomożecie? :)

    Nie wiem, jak zgłosiłem swojego czasu, że nie otrzymałem na czas
    rachunku, przesunięto mi o tydzień termin płatności (sam rachunek
    przyszedł do mnie dzień później) innym razem, gdy otrzymałem rachunek w
    uszkodzonej kopercie, to samo, przesunięto czas zapłaty. Żadnych odsetek
    karnych w związku z tym nie miałem.

    Mam dziwne wrażenie, że nie piszesz o TPSA (chyba, że znaczenie ma skąd
    się dzwoni), bo od dłuższego czasu nie mam problemów z dodzwonieniem
    się, czego nie mogę powiedzieć np o dialogu. Tam umowa, która powinna
    być dostarczona w 10 dni po zawarciu jej telefonicznie, potrafi iść pół
    roku do klienta, a w samej umowie później pojawiają się stwierdzenia,
    których nie potwierdzałeś.....

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 3. Data: 2010-07-27 09:29:54
    Od: "BreloK" <e...@g...com>

    Użytkownik "M1SLQ" <m...@W...o2.pl> napisał w
    wiadomości news:4c4ea559$0$17103$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    > też nie widzę powodu żeby brać urlop i tam dymać osobiście. Pomożecie? :)

    Mam dokładnie taki sam problem, tylko, że teraz nawet nie przychodzą
    rachunki i muszę do nich dzwonić na Party Line o podanie kwoty!.
    Mi się wydaje, że odkąd rachunki przejął InPost, to są takie cyrki, jak była
    Poczta-Polska, to rachunki zawsze dostawałem w terminie.

  • 4. Data: 2010-07-27 09:33:07
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]
    > połączenie z konsultantem... Do telepunktu mam 100km, więc też nie widzę
    > powodu żeby brać urlop i tam dymać osobiście. Pomożecie? :)

    No coz. Jesli ktos w dobie "powszechnej" komputeryzacji nie potrafi sam
    sobie pomoc to w jaki sposob moga pomoc mu inni? Nie wystarczy bowiem
    aktywowac sobie konta elektronicznego (to taka umowna nazwa bo nie wiem
    jak to moze naprawde sie nazywac) w TP zeby miec wglad (prawie) na biezaco
    do wszystkich informacji zwiazanych ze swoim "kontem" telefonicznym?
    Wystarczy zrobic to raz i potem miec juz spokoj. Mozna na biezaco sprawdzic
    wystawione faktury, stan konta, wykorzystanie limitow polaczn i biling tychze
    za poprzednie miesiace. Polecam. To bardzo ulatwi ci zycie.
    AM

  • 5. Data: 2010-07-27 09:41:25
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "BreloK"
    [ciach]

> [...]
    > Mi się wydaje, że odkąd rachunki przejął InPost, to są takie cyrki, jak była
    > Poczta-Polska, to rachunki zawsze dostawałem w terminie.

    Nie wiem co ci sie wydaje, ale do mnie rachunki z TP przychodza nadal
    za posrednictwem PP.
    AM
    P.S.Aktywuj sobie konto w TP, bedziesz mial wglad na biezoco do swoich
    rozliczen i stanu konta.

  • 6. Data: 2010-07-27 09:58:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 27 Jul 2010 11:22:31 +0200, "M1SLQ"
    <m...@W...o2.pl> wrote:

> [...]
    >tym przez kilkanaście godzin miesięcznie siedząc na dupie w domu i
    >wysłuchując debilnej melodyjki w oczekiwaniu na połączenie z
    Ja mam polaczenie zazwyczaj w kilka sekund hm.
    Polecam: http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/twoje_konto

    WAM

  • 7. Data: 2010-07-27 10:05:42
    Od: "M1SLQ" <m...@W...o2.pl>

> [...]
    > biezaco
    > do wszystkich informacji zwiazanych ze swoim "kontem" telefonicznym?

    Dziękuję serdecznie! Pierwsze słysze o takiej możliwości ale na pewno
    skorzystam.

    Pozdrawiam!

  • 8. Data: 2010-07-27 10:39:38
    Od: CUT_INZ <C...@C...pl>

    W dniu 2010-07-27 11:22, M1SLQ pisze:
> [...]
    > konsultantem... Do telepunktu mam 100km, więc też nie widzę powodu żeby
    > brać urlop i tam dymać osobiście. Pomożecie? :)

    Polecenie zapłaty rozwiązało by twoje problemy.

  • 9. Data: 2010-07-27 10:44:36
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    CUT_INZ pisze:

    > Polecenie zapłaty rozwiązało by twoje problemy.

    Pod warunkiem, że nie byłoby pomyłek, a takie się swojego czasu TPSA
    zdarzały (i to różnica w rachunku na kilka stówek, a nie na 2-5 zł).

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 10. Data: 2010-07-27 11:10:59
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-07-27 11:22:31 +0200, "M1SLQ"
    <m...@W...o2.pl> said:

    > Od paru miesięcy dostaję od TPSA rachunki za telefon ze znacznym
    > (kilkutygodniowym) opóźnieniem

    Działa świetnie rezygnacja z usługi z podaniem przyczyny.
    Serio.

    --
    Bydlę