  • Data: 2021-12-03 13:41:40
    Temat: Re: przycichło o RODO
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 3 grudnia 2021 o 13:31:48 UTC+1 Olin napisał(a):

    > W Oszołomie to jest uciążliwe, ale tam wagi na szczęście zaraz przy owocach
    > i warzywach, więc można szybko podejrzeć numerek papryki czy czego tam.
    > W Lidlu i Kauflandzie jakoś da się owoce i warzywa podać alfabetycznie i
    > nie ma problemu ze znalezieniem nazwy.

    W kerfurze nie ma wagi w kasach (ani obsługowych ani samoobsługowych), ale jak
    zapomnisz, to nie problem - jest (a może była, bo jak te kasy z boku i mniej, to może
    zmienią) jedna kolejka do wszystkich kas, przy samej kasie nikt już nie stoi za tobą
    i covidem w kark nie pluje - i kasjer sam pójdzie na stoisko warzywne i zważy -
    przeteestowane ;>

    Ale najlepsze są kasy samoobsługowe (a innych już chyba nie ma) w decathlonie.
    Wkładasz przedmiot do pudła, a komputer sam zgaduje, co to jest - nie ma kodów
    kreskowych, bo oni sprzedają tylko własne marki. Czary. Hmm, w sumie to nie wiem, jak
    się kupuje np. rower...