  • Data: 2006-06-29 21:55:04
    Temat: Re: przerwanie stazu - UP :)
    Od: "Yapka" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    kurde nie uwazasz ze troche nie na temat :)))
    nie mam zadnych glebokich przemyslen filozficzno-moralno-prawnych na temat
    umow, ciesze sie ze masz fajne przezycia zwiazane z umowami i wogole ;-)

    Ale czy ktos moze mi odpowiedziec cokolwiek NA TEMAT

    NIE MAM ZADNYCH INFORMACJI O KTORE PYTAM W UMOWIE !!!

    CZY TO JASNE ???

    Bo jakby kurde byly tobym sobie napewno przeczytal :)

    Umowa to kawalek standartowego wydruku z kompa, raczej rodzaj takiego
    zaswiadczenia/skierowania na staz ze bedzie od dnia tego do tego UP kieruje,
    spelniam wymgania data podpis, imie nazwisko, nazwa zakladu, zgadzam sie na
    przetwarzeanie ;-)

    i wsio :)

    chodzi mi konkretnie o warunki przerwania stazu !!!
    tylko i wylacznie - NIE MA TEGO W UMOWIE - pytam o wiedze wykraczajca poza
    analzie tresci tego dokumentu :)

    pozdrawiam