  • Data: 2006-04-04 19:58:32
    Temat: Re: przepisy drogowe- wpychanie sie miedzy auta.
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyjechanie przed linię zatrzymania na światłach to wg, ciebie bandyctwo?
    > Idź się lecz - jak nie wyjadę przed linię samochodów, to potem przy
    > ruszaniu mnie zmiażdżą, bo gapią się tylko do przodu i nie mają pojęcia,
    > że ktoś obok nich na zielonym rusza.
    Tak, typowe wiejskie chamskie bandyctwo - ta linia jest po to aby sie przed
    nia zatrzymac, a nie stac na pasach dla pieszych i ryc sie przed innych.Na
    szczescie policja solidnie kara takich kierowcow. Dodatkowo niszczenie
    cudzego mienia - np obijanie lusterek przy watpliwym "omijaniu" uwazam za
    typowe chamstwo - rownie dobrze moglbym wysiasc z auta i kopnac Ci w motor ,
    co powiedzialbys wtedy????

    Troche OT. Ja Ci nie ublizam, nie zycze sobie abys mnie ublizal - jezeli
    masz jakies problemy ze spokojnym pisaniem to moze lepiej nie pisz , szkoda
    nerwow.

    K.