  • Data: 2008-01-03 18:20:14
    Temat: Re: problem z gazownia
    Od: "Player" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > gdzie isc z reklamacja w sprawie nienalezytego wykonywania uslugi
    > (prawdopodobnie niskiej kalorycznosci gazu w okresie zimowym)? rok rocznie
    > sytuacja sie powtarza - gaz w junkersie na maksa a woda na minimum a
    > jednak z kranu leci zimna woda. mam juz dosc. gazownia glupio tlumaczy sie
    > ze cisnienie jest w porzadku, ale cholera jasna cisnienie to tylko jeden z
    > czynnikow. gdzie uderzyc? uokik czy ure? bo nie wiem.

    oj nie wiem jakiego masz junkersa ale cos z nim nie tak
    ja mam 8letniego i jakbym dał gaz na max a wode na min to bym miał 100C :) w
    zimie

    btw przyczyn może być wiele, pamiętam ze po remoncie mieszkania kiedy piec
    był nowiutki miałem podobny problem -żadne regulacje nie pomagały, okazało
    się ze rura wody ciepłej była przyblokowana KAMYCZKIEM! i nie było
    odpowiedniego przepływu -> gaz mimo podkręcenia nie szedł na full

    ja bym wezwał solidnego fachowca, trzeba sprawdzić instalacje wodną,
    gazową, zespół wodny w tych piecach też jest skomplikowany i najczęsciej
    nawala przy uszkodzeniu filtra siatkowego -> wtedy wszelkie drobiny z wody
    wpadają i go zatykają powodując nieprawidłowe działanie