  • Data: 2005-03-29 15:38:51
    Temat: Re: problem
    Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Beniamin" <b...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:VQa2e.15313$zY6.3733@news.chello.at...

    > A czego oczekujesz? Że sąd nakaże mu zwracać się do ciebie grzeczniej? Że
    > każe mu podać numer stacjonarny? Że będzie się musiał pisać dla ciebie
    > raporty ze spotkań z własnym dzieckiem?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Beniamin
    chyba nie masz dziecka.....dziecko to nie zabawka.Musze wiedziec co sie z
    nim dzieje pod moja nieobecnosc, zreszta wybacz, ale wydaje mi sie normalne-
    rozmowa dwojga doroslych ludzi na temat dziecka,jego zajec,wychowania,chorob
    itp.nie moze miec dwoch rownoczesnych osobnych żyć, organizacji jego zajeć,
    uwazam to za paranoję.Dwa kursy jezyka, dwoch lekarzy ogolnych,wszystko
    podwojne....to chore,to pranie mozgu dziecka
    ewa