  • Data: 2002-07-02 06:08:15
    Temat: Re: prawo ojca
    Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jpiw <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:afppka$ck0$...@n...tpi.pl...

    > Żona należy do ludzi, którzy bez względu na to jaka kwota wpadnie im w
    ręce,
    > za miesiąc już jej mieć nie będą. Żona pracuje zarobkowo, dużo zarabia,
    ale
    > jednocześnie dużo wydaje - ja na odwrót - zarabiam niewiele a wydaję mniej
    > niż zarabiam.

    Dużo zarabia i mimo tego dostaje alimenty z funduszu?
    Przecież teraz tak są wyżyłowane poziomy wynagrodzenia uprawniające do
    świadczeń z FA, że trudno się do nich załapać mając przeciętne
    wynagrodzenie... Czyżby ukrywała swoje dochody? Powiedz o tym przed sądem -
    skoro ona ma duże dochody, a ty małe, to może nie Ty dzieci, ale ona Ciebie
    powinna alimentować? (tym bardziej, że przecież w rozwodzie nie było Twojej
    winy)

    Napisałeś, że żyjesz z oszczędności (od których oczywiście płacisz
    podatki...), obracasz papierami wartościowymi, a wcześniej, że komornik może
    Ci "nagwizdać", bo nic nie masz. Może się zdecydujesz?

    Przepraszam, ale coś ta Twoja historyjka coraz mniej się trzyma kupy....

    Monika