  • Data: 2005-01-22 16:06:56
    Temat: Re: prawo matki do dziecka
    Od: "Urko" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kora20" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:13df.000000f7.41f27811@newsgate.onet.pl...
    > Powiedzcie mi prosze gdzie iść po poradę.
    > Moja znajoma chce wziąć rozwód z mężem.Mają wspólne dziecko. Jak mu
    > powiedziała o rozwodzie to wyprowadziła się do swojej matki oczywiście
    > zabierając dzieciaka( 1,5roku).Któregoś dnia jak była z dzieckiem na
    > spacerze
    > mąż podszedł do nich wyjął małego z wózka i powiedział , że jak do niego
    > nie
    > wróci to on syna na pewno jej nie odda.Wiec teraz sytuacja wygląda tak, że
    > dzieciak mieszka z ojcem, ona ze swoją matką, a policja co jakiś czas
> [...]

    Jeśli nie była bita albo coś podobnego to zrobiła głupio
    wyprowadzając się, najpierw winna wniesc sprawe o rozwód
    w pozwie wnosić o przyznanie opieki nad dzieckiem i wtedy
    sprawa byłaby jasna kto ma prawo opieki.
    Teraz winna wrócić do domu z podkulonym ogonem
    napisac pozew o rozwód i dopiero potem wyprowadzac się z
    dzieckiem.

    --
    Urko
    GG 1521634