  • Data: 2005-02-11 19:37:32
    Temat: Re: prawo do parkowania pod blokiem
    Od: Luka <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - tnij cytaty

    ok

    > - nie mnóż odpowiedzi

    ok

    > - nie udawaj Greka: nie zakładałeś w pierwszym poście, że podwórko
    > należy do spółdzielni, wręcz przeciwnie - do miasta

    > - ergo nie ma żadnych "onych", którzy parkują na "twoim" miejscu, bo
    > to miejsce, według założeń z twojego postu, jest tak samo twoje jak i
    > ich

    fakt, spojrzałem w 1-szy post, nikt nie mógł wiedzieć co mam na myśli, a
    że piszę co innego niż myślę - chyba mam problem ;)
    A co do podwórka -właśnie dzwoniłem do spółdzielni i dowiedziałem się,
    ze grunt jest spółdzielczy, podzielony między spółdzielnie, które to
    podwórko zajmują, innymi słowy już wiem, gdzie należy zgłosić się z
    inicjatywą uregulowania parkowania w "naszym" kwartale. Piszę "naszym",
    bo teraz w końcu mogę porównać to do sytuacji parkowania u kogoś w
    ogrodzie, ale potrzebne będą chyba znaki: droga wewnętrzna S.M. ..., lub
    zwykła bramka, prawda? Dodam, że wokół kwartału są miejsca parkingowe,
    jest ich od groma, tylko... włąsnie, stoją w części puste, bo ci, o
    których pisał eusso, a do których mnie zaliczył, żałują 2zł na bilet
    parkingowy.

    A w ogóle to podobają mi się rozwiązania europejskie "park & ride" i
    ciekaw jestem czy jakieś polskie miasto rozważało taką możliwość.

    pozdrawiam serdecznie.