  • Data: 2003-07-05 10:47:05
    Temat: Re: postępowanie spadkowe
    Od: "baya" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale spadek po babci- to i owszem przyda się... Ja osobiście nie
    chciałabym,
    > żeby taki wnuk co się mną nie interesuje wcale przez pół roku dziedziczył
    po
    > mnie...Ech ta chciwość....i jeszcze świętoszkowate tłumacznie o
    > zabezpieczaniu interesów ojca....

    W życiu zdarzają się różne sytuacje, których nie można zrozumieć i ocenić
    jeśli nie zna się szczegółów sprawy, a tu nikt z nas ich nie zna i nie
    pozna, bo nie ma takiej potrzeby. Powody braku kontaktów z bliskimi bywają
    bardzo różnorodne i często niezamierzone przez nas, nie od nas uzależnione.
    Z własnego doświadczenia wiem, jak różne i skomplikowane bywają sytuacje
    rodzinne. Złośliwość często jest tu nie na miejscu.
    b.