eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopostepowanie adminstracyjne niby zakonczone a znowu ponowione › Re: postepowanie adminstracyjne niby zakonczone a znowu ponowione
    Subject: Re: postepowanie adminstracyjne niby zakonczone a znowu ponowione
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: cyklista <c...@k...pl>
    Date: Mon, 30 Nov 2020 08:06:28 +0100

    Robert Tomasik pisze:

    > Nie wiemy, czy ten organ, czy inny. No i mamy dwuinstancyjność. Dziwi
    > mnie tak długa zwłoka.

    Dokładnie ta sama osoba. i tego nie rozumiałem jak można wydać
    postanowienie o umorzeniu a potem wysyłać wyżej to samo jako przestępstwo
    Zwłoka pewnie wynika z covida i szukania pieniedzy przez urząd gdzie się da

> [...]
    > się zawodnika i chciał go zdyskwalifikować za to, że przyjechał na
    > zawody z bronią w kaburze, podczas, gdy w przepisach polskich było, że
    > ma ją przywieźć w "pudełku / pokrowcu". W przepisach oryginalnych po
    > angielsku był "box / holster", ale jeszcze inny kolega, który to na
    > polski język tłumaczył po prostu użył słowa "pokrowiec", bo nie sądził,
    > że to ma znaczenie.
    >
    > Sprawdź, jak przepisy o oznaczeniach brzmią w oryginale, bo to, że ktoś
    > przetłumaczył "pomaga / wspomaga", czy "dawka / porcja" może być
    > wynikiem tłumaczenia, a nie merytorycznego znaczenia.

    To cenna uwaga, bo są to właśnie wszystko tłumaczenia z angielskich
    wersji rozporządzeń, ale chyba trzeba poczekać najpierw na wymiar kary i
    dopiero jak będzie za wysoki dla mnie to uderzać w batalie prawną m.in.
    o tłumaczenia (wiadomo że poniżej pewnej kwoty kary i tak wygrana byłaby
    bardziej kosztowna)

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.