eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopostepowanie adminstracyjne niby zakonczone a znowu ponowione › Re: postepowanie adminstracyjne niby zakonczone a znowu ponowione
    Subject: Re: postepowanie adminstracyjne niby zakonczone a znowu ponowione
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: cyklista <c...@k...pl>
    Date: Sat, 28 Nov 2020 09:30:33 +0100

    Robert Tomasik pisze:

    > Dostałeś decyzję administracyjną o zakończeniu? Bo to, że "Pani Jasia"
    > powiedziała, że kończą, to w praktyce niekoniecznie działa. Jeśli
    > dostałeś decyzję, to bądź uprzejmy napisać, na jakiej podstawie prawnej
    > to wydali. Jest na wstępie decyzji.

    Dostałem jak juz napisałem poprzednio:
    Na podstawie (cała strona podstaw wymieniona) orzeka: umorzyć
    postępowanie w sprawie jako bezprzedmiotowe w całości

    > Postępowania administracyjne generalnie są prowadzone w oparciu o Kodeks
    > Postępowania Administracyjnego, ale jest masa ustaw szczególnych i nie
    > chce mi się analizować, jakie przepisy oznaczeń suplementów dotyczą akurat.

    cała masa przepisów głownie rozporządzeń parlamentueuropejskiego i rady
    mp:" art 7 ust1 lit. a ust.2 i ust.3, art9 ust.1 lit.b , art 18 ust 1
    rozporządzenia UE 1169/2011 z 25 pażdz. 2011

    > Organ zwierzchni może uchylić nawet decyzję o zakończeniu, ale do tego
    > też powinno być jakieś postanowienie z pouczeniami.

    Skoro może to chyba sprawa wyjaśniona i nic nie poradzę.
    i nie uchyla wcale decyzji a "zawiadamia o wszczęciu postępowania"
    Tylko zdziwiło mnie to dlaczego ten organ niższy pomimo umorzenia w
    całości przesyła zawiadomienie do organu wyższego o tym samym strasznym
    przestępstwie które przecież sam uznał za bezprzedmiotowe

    bo generalnie powołując się na cała stronę a4 artykułów twierdzi że
    skoro nastąpiło uchybienie to musi być wymierzona kara (a czego nie
    zrobił organ niższy), i uzasadnienie na 20 stron napisane.

    Sprawa dotyczy opisów aukcji suplementów, np. użycie słowa dawka a nie
    porcja, bo dawka sugeruje działanie lecznicze, użycie słowa "pomaga" w
    jakiejś chorobie a nie "wspomaga",

    Wszystko z powodu tego że producent zmienił rejestrację z zioła na
    suplement diety i już ten sam opis był za dużo mówiący i za dużo
    obiecujący dla suplementu pomimo tego że produkt w składzie pozostał
    taki sam i na aukcji były napisane tylko dokładnie to co w oryginalnej
    ulotce.

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

    Avast.