  • Data: 2004-09-02 10:37:14
    Temat: Re: pomylka sprzedajacego w cenie
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Soltys" <n...@...seta> napisał w wiadomości
    news:ch6rmc$4ff$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A może nie ma?
    > Jak się orientuję w aukcjach na allegro
    > najważniejsza jest wylicytowana kwota i ona jest
    > święta i najważniejsza.

    Swietsza od przepisow KC dot. bledu?

    > Opis dotyczy cech sprzedawanego przedmiotu i
    > sformuowanie "Cena 12.900zł" moge sobie
    > (oczywiście złośliwe) interpretowac na kilka
    > dowolnych sposobów.
    > np.
    > 1.Sprzedający kupił sobie ten motor kiedyś za
    > 12.900zł
    > 2.Motor ma naklejkę z nazwą "Cena 12.900zł"
    > 3.Cena tego motoru w komisie wynosi 12.900zł
    > itp.itd.

    Wyrazenie "Cena 12.900 zl" IMHO jest wystarczajaco jednoznaczne.

    > ponieważ na Allegro zdażają sie różne okazje do
    > kupienia w miarę tanio

    TO nazywasz "W miare tanio"? Chyba rozumiem, czemu interpretujesz zwrot
    "Cena 12,900" na rozne sposoby. :>

    > Jak dla mnie to ewidentny błąd sprzedającego (choć
    > mu współczuję) -

    Tak.

    powinien spróbować polubownie
    > załatwić sprawę z kupującym.

    IMHO nie. Art. 84 KC. Nie ma potrzeby zalatwiania polubownie.