  • Data: 2022-08-15 22:07:26
    Temat: Re: oszustwo na kasie samoobsługowej
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 15 sierpnia 2022 o 21:49:21 UTC+2 J.F. napisał(a):
    > .
    >
    > Ciekawe, czy na "oszukanie bankomatu" sad tez bedzie taki laskawy :-)

    Ze 3 lata temu osobiście trafiłem na bankomat co zamiast 50zl banknotów wypłacał
    200zl.
    Chciałem wypłacić 500 zł wypłacił mi 10 banknotów po 100zl
    Oczywiście chciałem złożyć reklamację;) ale na szybko czasu zbrakło(zresztą chyba
    90(?)dni miałem na złożenie) .
    Po ok 2-3 tyg telefon był do mnie i miła Pani powiedziała że wypłacałem jadę tego i
    tego dnia ale bankomat był błędnie załadowany i muszę im zwrócić różnice. I czy się
    zgadzam.
    Chwilę słabości miałem to się zgodziłem i mi konto obciążyli( w ciągu tygodnia od
    rozmowy)
    Ale żeby nie było tak slodko- kolega w pobliżu tego bankomatu biuro ma i wypłacał
    kasę.
    Chciał wypłacić 2 tys bankomat wypłacił 20x50zl.
    Reklamacje ponoć złożył tego samego dnia, jak wypłacał, jak z nim gadałem ok tygodnia
    po tym jak mi konto obciążyli to jeszcze nie miał odpowiedzi. I nikt do niego nie
    dzwonił że bankomat źle zaladowany
    Kto tu kogo oszukał(?)