  • Data: 2002-01-26 13:21:12
    Temat: Re: odmowa mandatu
    Od: <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa zostanie skierowana do Wydziału Grodzkiego Sądu Rejonowego (następca
    Kolegium ds. wykroczeń), który zasięgiem obejmuje miejsce popełnienia
    wykorczenia. Policja skieruje wniosek o ukaranie do Sądu. Masz prawo do obrońcy
    (może nim być Radca prawny bądź adwokat), jeśli chcesz to możesz zachorować,
    obrońca może nie zapoznać się z aktami na czas, możesz składać wnioski dowodowe
    np. o przeprowadzenie dowodu z opinii beigłego, wzywać świadków itp. - to
    wszystko trwa, a sprawa przedawnia się z upływem 2 lat mimo wszczęcia
    postępowania (1 rok jeśli postępowania nie wszczęto). Poza tym sądy są zawalone
    wnioskami o ukaranie ...

    PS. Jak policjanci przyjdą do sądu to zapytaj ich o szczegóły dot. Twojego
    samochodu których nie ma w aktach np. kolor samochodu itd. - jeśli się pomylą
    lub będą kręcić to podważy wiarygodność ich zeznań.