  • Data: 2009-10-10 23:33:57
    Temat: Re: ochrona danych osobowych
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Tomek" napisał:
    > Nie ma takiego bytu prawnego jak siedziba osoby fizycznej.
    > Ma jedynie miejsce zamieszkania oraz miejsca prowadzenia
    > działalności gospodarczej.

    ok, błąd w nazewnictwie, chodziło mi właśnie o miejsce prowadzenia DG, więc
    informuję cię że DG nie musi posiadać miejsca działalności, a konkretnie
    chodzi o to że nie musi to być konkretny adres a na przykład teren całej
    polski (np: w przypadku handlarzy, usługodawców itd itp:O)
    coś mi się zdaje że miejsca zamieszkania też nie musi posiadać, ale na pewno
    musi byc gdzieś zameldowany, ale oczywiście miejsce pobytu nie zawsze równa
    się miejscu zamieszkania:O)