  • Data: 2020-09-14 15:51:40
    Temat: Re: nieinterwencja według GW [2.4 promila alkoholu i zgłoszenie pobicia po parudziesięciu minutach]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 14 Sep 2020 15:33:41 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Mozesz link powtórzyć, bo ja nie widzę tego. Gałąź zaczyna się od
    > wiadomości "Re: ..." Tak, jakby ktoś temat zmienił i czytnik nie
    > potrafił tego połaczyć.

    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26294887,z
    wyzywali-od-pedalow-pobili-zerwali-z-szyi-gwiazde-da
    wida.html
    Zakładam, że zdjęcie widać bez prenumeraty, bo jest na samym początku
    artykułu.

    A tu linka do samego zdjęcia:
    https://bi.im-g.pl/im/1e/13/19/z26295326V,Tak-wyglad
    al-Serhii-po-pobiciu-przez-nieznanych-mu.jpg

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl