  • Data: 2020-09-14 15:33:41
    Temat: Re: nieinterwencja według GW [2.4 promila alkoholu i zgłoszenie pobicia po parudziesięciu minutach]
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.09.2020 o 14:06, Olin pisze:

    > Oczekuję, że policja zajmie się swymi obowiązkami, a nie spuszczaniem pod
    > byle pretekstem zgłaszających przestępstwa na drzewo, żeby mieć święty
    > spokój.
    > Przypominam, że na komisariat przyprowadził Serhija jeden ze świadków
    > pobicia.

    Zawiadomienie może złożyć dowolna osoba. Można ją również było
    przesłuchać. Podejrzewam, ze problemem było to, czy obrażenia są ponad 7
    dni, bo jak nie, to się inny protokół stosuje.

    > Pod linkiem do artykułu jest zdjęcie pobitego, więc sam może zobaczyć, że
    > zupełnie nic nie widać.

    Mozesz link powtórzyć, bo ja nie widzę tego. Gałąź zaczyna się od
    wiadomości "Re: ..." Tak, jakby ktoś temat zmienił i czytnik nie
    potrafił tego połaczyć.

    --
    Robert Tomasik