  • Data: 2020-09-17 12:08:15
    Temat: Re: nieinterwencja według GW [2.4 promila alkoholu i zgłoszenie pobicia po parudziesięciu minutach]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Kiedy pobity właśnie chciał ścigania, ale kazali mu iść do domu i
    > wytrzeźwieć.
    > Czyli pijanego można spokojnie skopać, bo zanim funkcjonariusze przyjmą
    > zgłoszenie i podejmą czynności, nie będzie już nawet wiatru w polu do
    > szukania.

    Czyli policja zachęcą do trzeźwości? ;-)

    Ja się niespecjalnie zdziwię jeśli z policyjnej praktyki wynikało że
    większość/sporo+ *lekkich* uszkodzeń ciała nie było "potwierdzanych"
    już po wytrzeźwieniu.

    Czyli czy rzecznik policji powołuje się na wewnętrzne przepisy policji i
    skąd się one wzięły (jak były uzasadniane).

    --
    A. Filip