  • Data: 2008-07-19 19:20:04
    Temat: Re: naruszenie praw na liscie dyskusyjnej
    Od: "zenek" <z...@z...zz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dr Dariusz Radomski" < > napisał w wiadomości
    > Szanowni Panstwo,
    >
    > Zwracam sie z serdeczna prosba o instrukcje w jaki sposob mozna prawne
    > dochodzic do rekompensaty naruszenia dobr osobistych na newsach.
    > Na grupie pl.soc.inwalidzi od dluzszego czasu sa publikowane informacje
    > nieprawdziwe o mnie. Co wiecej dyskutanci naweet posuneli sie do
    > obrazliwych slow pod aresem mego promotora.
    > Nie moge na to pozwolic.
    >
    > Czy wlasciwym sposobem zalatwienia sprawy jest zloznie zawiadomienia do
    > sadu czu do prokuratury? Niestety nie jest znany adres a czesto i nazwisko
    > osoby pozywanej w takiej sytuacji.

    Witam!

    Proponuję mniej bucowatości w otwartych postach na grupie dyskusyjnej. Stare
    przysłowie mówi "jak się wlazło między wrony..." Zacznij zachowywać się
    normalnie, traktować innych z życzliwością, nie podpisywać się tytułami
    naukowymi tam, gdzie nie jest to konieczne itp. Jeśli tego nie rozumiesz -
    nie udzielaj się na grupach dyskusyjnych. Piszę to w trosce o Twoje dobro.
    Sprawa w sądzie z pewnością będzie Twoją porażką. Nawet jeśli sąd przyzna Ci
    rację. Nie pozwiesz całego wirtualnego świata, a śmiechom nie będzie końca.

    Pozdrawiam serdecznie
    zenek