  • Data: 2008-07-19 19:36:45
    Temat: Re: naruszenie praw na liscie dyskusyjnej
    Od: "WHYSKY" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Przeczytaj dokładnie jeszcze raz co Ty pisałeś, a co pisały inne osoby.
    > Żebyś potem żałośnie w sądzie nie wyglądał i nie chował się pod ławkami
    > dla widzów ze wstydu. No i ten finał - po ogłoszeniu wyroku dopiero wtedy
    > będą mieli z Ciebie polewkę.
    >
    > *piotr'ek*

    Tak z ciekawosci poczytalem "inwalidow" i mysle ze Pan Prezydent oceniajac
    ego Radka Sikorskiego nie mial pojecia o istnieniu ega dr Dariusza bo w
    przeciwnym wypadku "ja " Radka wypadloby blado i niepozornie. Aby nie
    spedzic reszty zycia w wiezieniu i na pogawedkach z prokuratura :)) chce
    nadmienic ze nie neguje tytulow posiadanych przez dr Dariusza.
    neguje jedynie system ktory umozliwil ich uzyskanie...

    pozdrawiam WHYSKY