  • Data: 2008-07-19 21:17:02
    Temat: Re: naruszenie praw na liscie dyskusyjnej
    Od: "dr Dariusz Radomski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowny Panie,

    Prosze wiec wystapic do Rady Wydzialow odpowiednich uczelni z wnioskiem o
    odebranie mi stopni naukowych, zgodnie z Pana sugestia!
    Z tego co wiem, ocena ego nie jest przedmiotem ocen prawnych
    Poza tym, dobrze bylobby wiedziec co sie pisze na grupie prawniczej. Tytulow
    naukowych jeszcze nie posiadam, prosze nie wprowadzac wblad innych.
    Dariusz Radomski